Onderzoek
Om onze klanten en uw vraagstukken beter te begrijpen moeten wij ons inleven in het vraagstuk. Dit door wij met experts te overleggen en/of deel te nemen met het onderwerp. Alleen zo krijgen wij echt gevoel voor wat het vraagstuk is.
Zodra wij het vraagstuk beter begrijpen gaan wij intern concepten ontwikkelen die er voor moet zorgen dat het een goed onderbouwd proof of concept is. Zodra de klant tevreden kijkt naar het proof of concept, gaan wij aan de slag met productie.
Nieuwste technologien
Onderzoek is niet alleen voor de klant. Om competetief te blijven moeten we ons zelf ontwikkelen. Dit doen wij door naar de nieuwste ontwikkelingen te kijken en hardware aan te schaffen.
Wij doen dit met passie zodat u het juiste product krijgt met de beste apparatuur.
Voor nu is de keuze op Oculus Quest 2 en de HTC vive pro
Design thinking
Onderzoek is erg belangrijk in wat wij doen. Wij willen dat u niet alleen tevreden bent met u product maar ook echt inzetbaar is.
Daarvoor is onderzoek belangrijk en dit nemen wij erg serieus binnen het design thinking proces.